مرسدس بنز آلمانی برای EQS مدل 2022 معرفی شد (+عکس)

سایت تخصصی تعمیرات خودرو و معرفی خودرو های دیزل

مرسدس بنز آلمانی برای EQS مدل 2022 معرفی شد (+عکس)

۹۰ بازديد


مرسدس بنز
تصاویر رسمی مربوط به طراحی داخل کابین خودروی آینده نگر EQS مدل 2022 را منتشر کرد. این محصول بر اساس معماری ماژولار جدید مرسدس در کلاس خودروهای لوکس الکتریکی معرفی شده است.

 
نمونه اولیه EQS
 

نکته قابل توجه در جزئیات کابین به نمایشگر سراسری و بزرگ هماهنگ با سیستم اختصاصی MBUX مربوط می شود که مرسدس آنرا هایپراسکرین نامگذاری کرده است.

 هایپراسکرین شامل 3 نمایشگر بزرگ می شود که زیر لایه ای یکپارچه از شیشه ضد خش قرار گرفته اند. عملکرد سیستم هوشمند جدید توسط پردازنده 8 هسته ای و 24 گیگابایت رم پردازش می شود.

در تمامی محصولات جدید مرسدس سیستم بهبود دهنده هوای داخل کابین با فیلتر هپا استفاده می شود. نورپردازی هوشمند و سیستم صوتی حرفه ای از برند برمستر مجهز به 15 اسپیکر از دیگر ویژگی های کابین EQS است.

مرسدس هنوز اطلاعات بخش فنی مدل تولید انبوه این خودرو را مورد اشاره قرار نداده اما برد حرکتی 435 کیلومتر برای آن تایید شده است.

بهترین شهرها برای بازدید در آلمان

خیلی خب! بیشتر از این منتظرتان نمی گذاریم و شروع به بررسی ۳۴ مورد از بهترین و زیباترین شهرهای آلمان می کنیم.

به روز رسانی: این لیست در فواصل زمانی مختلف به روز رسانی می شود. آخرین به روز رسانی در سال ۲۰۲۰ انجام گرفته است.

۱-هایدلبرگ (Heidelberg)

هایدلبرگ یکی از عاشقانه ترین و رمانتیک ترین شهرهای آلمان است. این شهر نه فقط الان بلکه سال های زیادی میزبان دوران رومانتیک فلسفه و ادبیات آلمانی بوده و طیف گسترده ای از شاعران مشهور در این شهر زندگی می کردند.

علاوه بر اینکه قدیمی ترین دانشگاه کشور آلمان در شهر هایدلبرگ قرار دارد، این شهر مکان های جالب و دیدنی دیگری هم دارد؛ مثل یک قلعه، یک شهر قدیمی زیبا و یکی از معروف ترین نمایشگاه های قرون وسطایی.

با توجه به سابقه رمانتیک بودن هایدلبرگ آلمانی ها، پس اصلا جای تعجب نیست که چرا آهنگ “I lost my heart in Heidelberg” (من قلبم رو در هایدلبرگ باختم) ساخته شده.

جاذبه های دیدنی آلمانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.